integralni hleb, spelta, heljda, hrono, hrono ishrana, zdrav, zdrav zivot

Odrasla sam na hlebu. Vruć, mekan, ma traži odmah 3 parčeta da namažeš.

I trajalo je to tako neko vreme, a onda je odjednom počeo da mi smeta... i morala je da se ugasi ta ljubav prema belom hlebu. Da, tad sam žalila za tim i duuuugo sam tražila koji će probuditi u meni ono nešto, što je godinama bilo rezervisano za Gosn Belog. Isprobavala sam razne recepte, varijante, dok nismo smućkali, tj. umesili nešto između integralnog i hrono hleba.

Varijacije na tu temu su raznovrsne i mešamo one vrsta brašna koje u tim momentima imamo u kuhinji i svaki ispadne dobro. Voditi računa jedino koje se brašno kako ponaša, npr. sa dosta ovsenog brašna ume hleb da se kruni, sa puno heljdinog da bude u unutrašnjosti „gnjecav“.

Ono o čemu vodimo računa je da prvo pomešamo suve sastojke, pa tek onda dodajem „mokre“ i to je jedina nauka. Verujte mi, lako, jednostavno a zdravo.

Hleb

Način pripreme:

Ovaj hleb ne zahteva umeće koje imaju prave kuvarice, kako kaže moja mama: „Ovo je recept za tebe!“ Što je i istina i u potpunosti se slažem sa njom. Nikad nisam bila vična u pravljenju hleba, peciva i svih onih proizvoda koje treba umestiti.

U velikoj činiji pomešati sve suve sastojke, dodavati „mokre“ sastojke i sve dobro varjačom sjediniti.

Ukoliko je potrebno dodati još brašna ili vode, ali ova mera je meni OK.

Ubaciti semenke, ja najčešće stavljam u testo lan, suncokret i golicu. Ponekad dodam i chia semenke.

Sve dobro izmešati i ostaviti ga (ako ste u mogućnosti ne dirati ga bar sat vremena) da odstoji.

Kad ste odradili sve što treba po kući ili još bolje uradili nešto lepo za sebe, pa se setili da ste umesili pre par sati hleb, vratite se na njega, u pleh, pa u rernu.

Pečete ga na 220 stepeni oko 45 min.

Uživajte i prijatno.

Ovako napravljen hleb odlično ide uz potaž, a recept potražite OVDE.

Ukoliko volite zdrave namaze, probajte kombinaciju integralni hleb + humus, a recept za humus pročitajte OVDE.

Vaše Kockice

 

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •